Saturday, 4 June 2011

citer 2

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin.
Shan : Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka
telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air kencing.. http://www.emocutez.com

citer 3

seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat.cucunya bertanya apabila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong bewarna merah.
"atok buat apa tu??"
"atok nak bgi surat kat kwn atok cu,"jawab atoknya.
cucunya bertanya lagi"apelah bangang sangat kwn atok duduk dalam tong merah tu..?!" http://www.emocutez.com

citer 1

Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta
derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka
pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk
didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????

makan..

laparnye..bile nak makan nie..hmm..sabo je lah,, http://www.emocutez.com

Friday, 3 June 2011

rindunye..

hri 2 mak kite gi umrah..dh lbih seminggu dh..nnti kene tunggu lgi seminggu baru mak kite balik..hmm..rindu nye kat mak n ayh kite...!!waa... http://www.emocutez.com

peperiksaan...

alaa..kite x dpt A la dlm ujian ari tu.. sumer B,,hmm...x pe lah,,yg pnting kite kene usaha,,ape2 pon mk kite suruh kite jadi perfect mcm arnab nie...huhu.. http://www.emocutez.com

cute

cute lh bunny nie kan.. http://www.emocutez.com