Wednesday 16 November 2011

debar!!

DEBARAN KIAN TERASA!!!hehe..assalamulaikum!hye semua pembaca blog saya..kali ni saya nak citer pasal (debar!!)..arggghhhhh!!!besok keputusan UPSR kluar!!cane nie!harap2 lah dpt 5A!arrggghhh!takut............umiii!!buya!!!mayah takut!!-,-' ok2,,balik pade citer asal..,kalau korang ade kat tmpt saya.,ape prasaan korang.?ok saya nk citer prasaan saya..

1)nervous..

konfem lah kan??sumer org nervous bile dorang ade mnduduki ujian terbesar di malaysia!korang pon camtu kan??bile hri first nk ujian 2,,korang kemain lgi bace doa mcm2 kn?pas2,,rehat...
"weh korang susah x soalan tadi??aq x dpt jwb yg 1+3+9-1 tu ar weh...ko dpt ak?"
"aq dpt!jwpn die 5!!"
"ape lh ko nie..salah lah..itu pon x dpt kira dgn btul..jwpn die 10!!"(mnjwb dgn pnuh yakin padahal salah!)

mcm tu lah antaranya dan bnyk lgi prangai yg pelik.

2)nk terkencing

majoriti budak2 cam nie ah..takut,,nak terkencing lah,,ape lah,,itu lah,,ini lah,,ntah bnde tah(padahal mengata diri sendiri sebenarnye.)baca surah-surah yg dh hfl tu bnyk kli...!bace surah al-insyirah biar lpg siket dada tu.haish!!

3)macam-macam lgi...hehe(x tau sebenarnye)

k lah,,sampai sini saje eh?bye,,assalamualaikum..!jumpa lgi!!
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment