Thursday, 17 November 2011

UPSR!!!!!!!!!!!!!

arrgghhhgghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!rase nk menjerit jer...saya dpt 5A!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. -,-"  Ya Allah,,terima kasih ya Allah..kau dah makbulkan doa ku ya Allah..Alhamdulillah..nak tau x,,tdi kat sekolah waktu keputusan belum sampai lgi,,,

"weh fatah dpt 5A beb!!!"najwa.
"cane leh dpt 5A??results kan lom sampai agi.."saya
"die anta pkai sms.."
"aliah tolong buatkan untuk aq...!!aq nak jugak tgok result aq.!!"
"ok..aq pn nk wat nie..."aliah.

15 minit kemudian...

"sumayyah ko dpt 5A..!!"aliah
"heh??ya Allah...!!!x sgka.....aaaaaaaaaa!!!!alhamdulillah..x sgka lak..aq selama ni dpt 2A je...tup2 dpt 5A UPSR!!!"saya

betapa seronoknye saya wktu tu....,,hanya Allah saje yg tau...saya pon lari turun tgga kejar mak saya yg kini berada di kantin....tanpa membuang masa lagi,,saya pon bisik kat mak saya...,
"umi,,mayah dpt 5A!!!"
"heh??alhamdulillah..!!anak umi dapat jugak 5A ye..."
"umi kol lah buya.."saya mintak mak saya kol ayh saya yg berada d kl..
"tunggulah dulu biar kluar result yg btul dulu...."umi.
"ok!"dgn prasaan gembira yg teramat sangat!

Allahuakbar...x tau nk kate ape dah...,,saye menangis waktu salam cikgu2 yg mengajar saye selama nie...mule2 prasaan sebak tu x dtg lgi...bile ramai cikgu2 ckp tahniah dkt saya,,trus meleleh air mata saya....x leh thn lgi dah...saye cube thn perasaan tu,,tpi nk wat cane kan...,,kite x leh nk pksa hati kita...
http://www.emocutez.com
akhir kata saya ucapkan tahniah dkat semua budak yg dpt 5A...yg x dpt tu x pe.,,PMR ade lgi,,SPM ade lgi...gagal sekali x bermakna gagal selama2 nya...ok!!gud luck..
http://www.emocutez.com

4 comments: